Veelgestelde vragen
Hoe werkt de voorraad?
Groen: Product is op voorraad in de winkel.
Oranje: Product moet besteld worden bij de leverancier. Voor onderdelen geldt dat 95% binnen 1 tot 3 dagen binnenkomt. Voor fietsen kan dit langer zijn. De levertijd is wel bekend.
Rood: Product is (tijdelijk) uitverkocht.
Ondanks dat wij de site dagelijks updaten, kan het zijn dat de voorraadstatus niet correct is. Wilt u zeker weten dat een product op voorraad is, neem dan contact met ons op.
Ik woon net buiten jullie verzorgingsgebied. Is het toch mogelijk om een bestelling (dezelfde dag) te bezorgen?
Neem even contact op via e-mail of telefoon. Als het enigszins mogelijk is, proberen we uw bestelling te bezorgen. Dat hangt o.a. af van uw woonplaats. Mogelijk vragen we een bijdrage in de kosten.
Ik wil betalen aan de deur. Kan ik ook pinnen of chippen?
Nee. Wij beschikken niet over een mobiel pinapparaat. Ook versturen wij niet onder rembours.
Ik ben niet thuis op het moment dat jullie komen bezorgen. Wat nu?
Wij kunnen uw bestelling op een ander adres (bijv. de buren) afleveren als u dat wenst. Voorwaarde is dat de bestelling volledig is betaald.
Ik heb iets besteld dat niet direct leverbaar is. Wanneer komen jullie het bezorgen?
Zodra uw bestelling binnen is, nemen wij contact met u op over de bezorging.
Mocht uw bestelling uit meerdere artikelen bestaan, die (deels) wel op voorraad zijn, dan worden de beschikbare artikelen dezelfde dag bezorgd.
Woont u buiten ons verzorgingsgebied, dan wordt uw bestelling verzameld en in zijn geheel verstuurd.